Cliënttevredenheid
De zorginhoudelijke kwaliteit wordt inhoudelijk gemeten met een jaarlijkse cliëntervaringsmeting op basis van de Consumer Quality Index (CQI). Deze meting wordt verzorgd door de onafhankelijke auditorganisatie Triqs, dat op dezelfde onafhankelijke wijze ook een medewerkertevredenheidsonderzoek uitvoert. De rapportages zijn openbaar.
Het onderzoek door instituut Triqs wordt uitgevoerd in navolging van de Kwaliteitswet, waarin staat vermeld dat alle aanbieders van geestelijke gezondheidszorg (GGZ) elk jaar een cliëntervaringsonderzoek met de CQI systematiek moeten uitvoeren. Het laatste onderzoek dateert uit april 2019. Cliënten geven op basis van een groot aantal vragen gemiddeld een 8,2 als rapportcijfer. De volledige rapportage kunt u hier inzien.
Liefde, waarheid, vrijheid en verantwoordelijkheid
- Mensgericht
- Professioneel
- Betrokken en toegewijd team
- Aansluitend bij leefwereld van cliënten
- Onafhankelijk getoetst op kwaliteit